reklama

Horkýže Slíže, YouTube a komentáre

Kto na Slovensku nepozná kapelu hromadného ničenia Horkýže Slíže, žil pravdepodobne posledných 25 rokov na mesiaci. YouTube o HS veľmi dobre vie a kopec komentárov pod videami stojí za vašu pozornosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Nitrianska formácia, ktorá aj v čase krízy bola easy, aktúalne finišuje turné 25 Let Tour po Českej republike. Poďme sa pri príležitosti štvrťstoročia existencie kapely pozrieť na to, aké reakcie hudba v podaní HS vo fanúšikoch vyvoláva.

Hitov je priveľa - Veľká Mača, Vodník, Emanuel Bacigala, Gilotína, Logická hádanka, Lístok na Mars, Telegram, Brďokoky, Silný refrén ..., skrátka od Slížov všetko. Nižšie nájdete výber 10 buď na YouTube najpopulárnejších alebo najzaujímavejšie komentovaných videí + bonus na záver.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ten pocit, keď som vedel ako 7-ročný všetky texty naspamäť a teraz už viem čo znamenajú :D​

Pamatam si ako som chcel spievat tuto pesnicku na sutazi v druhej triede na zakladnej skole :D uz chapem preco mi to mama razne zakazala :D

ja som si vzdy myslel ze to je neutekaj yogi ako ten medved

Ako poznať z komentárov, mladšie ročníky majú očividne často problém s interpretáciou Kukových textov. V druhom prípade by bolo veľmi zaujímavé sledovať reakciu učiteľky. Zvlášť v prípade, keby sa mládenec pokúsil napodobniť Kukov spev medzi 1:23 - 1:47, ktorý je v jednom z komentárov trefne popísaný: "Kuko zabil hlas na plné gule".

Pamätám si na časy keď som tejto pesničke ablosutne nechápala a spievala som si ju nonstop a mamka mi hovorila nespievaj si ju to neni nic pre teba.. :D

Moje malé nevinné Ja si toto vyspevovalo ked som mala 10 :D Az neskor som pochopila co mysli tym 'spievanim' a 'mikrofónom' :D

XD uz je mi 14 a konecne chapu o co de XD

Nuž, Malá Žužu mládeži narobila najviac problémov.

Tak já sem asi dobrej vylízanec. Slyšel jsem ten song v rádiu, řikám hmmmm dobrej song od Rammstein, tak ho hledám pod názvem Rammstein Baba Yaga Halloween :D :D :D :D Come On.....

A já do prdele je to slovensky?? :DDDDD

Rotavátor, krhla, kýbel, regál, vidly, hrable, rýl :D ... tomu sa hovorí originálny text :D

Ok, takže nie sú to len mladšie ročníky. Song Bernardín dal originálnym textom zabrať aj starším a skúsenejším. Alebo v Česku skutočne prestali rozumieť slovenčine a naplno sa prejavuje jazyková bariéra?

Ja neviem či oni majú v malíčku psychológiu žien- či s nimi diskutujú, alebo to majú len tak zo života odsledované.. Ale nechápem ako môžu tak dobre písať pesničky z pohľadu ženy..:D Či už táto pesnička, alebo "Mám v p* na lehátku".. Sú to majstri od kvality hudby cez texty..:) V tomto žánry sa im žiadna kapela na SR nevyrovná..:)

Ja som si fakt najprv myslel ze to je zena az potom som zistil ze to je Kuko :D

110 žien nekrája uhorku na gitare...

"slovenska romantika :D", aj tak ľudia vnímajú tento text (v kombinácii s klipom), hoci, podľa reakcií na počet dislajkov, nie všetkým song sadol. Kukovi sa zas a znova, tentoraz v úlohe nespokojnej partnerky, podarilo zmiasť časť publika.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nie som Homo ale tento song je stara dobra klasika :DDD

sem jedina holka co tuhle pisnicku miluje?

Toto bola a stale aj je hymna ! Po takejto veci ste mali pravo zaspat na vavr. ale vy ste to neurobili! Ste najlepsi na SK !!! 

co ty kecy o gay/lesbo? Já nejsem nebo jsem? A o čem by to jako mělo být? Its only rock n´ roll a nasrat. Výborná věc!! Jistěže klasika, kterou v ČR závidíme.

Na Slovensku? Nevídané.OK...páči sa mi to .som hetero ,milujem ženy a pekné pesničky.hmmmmm.....

Právom jedna z najznámejších alebo ako sa píše v komentároch "Nesmrteľná pesnička". V Česku ju závidia a v niektorých prípadoch dokonca spomínajú na "Ten pocit když na tuto písničku tancite s třídním učitelem na diskotéce na ŠVP".

ech, uz aj ten song ma 18.. a ja uz druhy krat :)

40 na krku ale stale si to rad vypocujem je to neskutocne dobre ako cele HS

parada.ja som mal18 pred 20rokmi ale je to stale super,slize su večne!!!!!!

zajtra 18.. hned som si na toto spomenul a musel si to pustit :D

Ďalšia z kategórie nesmrteľné hymny, ktorá "... neskutocne potesi cloveka ked mu ju pustia na 18-tku ...". Song z druhého štúdiového albumu "Vo štvorici po opici" z roku 1998. Tak schválne, koľkí z vás sa pri oslave 18 narodenín pýtali "kde je dum holubi :D :D".

Máme mačky a musel som im dať meno Líza a Wendy :D

kurňa staré, ale furt hukot :-D

40 lidí má pod kalhotama Lizu a Wendy :)

V úúúúúdolíííííí ... veru, "Ten refrén je neskutočne chytľavý :D". Dávať mačkám mená po texte pesničky? Ok, whatever.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Ked som bola malá, vždy som sa bála tohto klipu ale vedela som text celý naspamäť. Milujem horkýže, taká pojašená banda ;)

Moje destvo, ale tie vlaky doteraz jazdia :D 

tipicke slovenske vlaky :D ked nechytis tenhle nepojdes nikde

Ani sa nečudujem že to natáčali v Nitre, horor tá stanica .D

Opäť piaty štúdiový album Kýže sliz z roku 2002 a song Vlak. Okrem toho, že deti sa klipu báli, najlepšie komenty pod videom sú dôkazom toho, že pre ŽSR zastal čas. 

Vážení, toto je práva muzika , nie tie sračky čo teraz počúvajú mladi 

to by si mohla zpívat polovina naší třídy :D banda tupých hlav :D

tak tohle je snad nejvážnější písnička od týhle skvělý party..až z toho mrazí :-)

Horkýže Slíže a banda tupých hláv!? ANI VO SNE!

Trochu atypická alebo aj "neuveriteľne ukľudnujúca pesnička ". Z albumu Alibaba a 40 krátkych songov. Rok 2003.

To znázornění té rodinky :D je komické :D taková klasická domácnost, perfektně znázorněné :D 

Viete čo je najhoršie?....Že to je pravda :D

999 luzrov nema na lehatko?!

To tričko "ČELZI" je top !!! :D

Čo dodať na záver. Jednoznačne najpopulárnejšia: 15+ miliónov pozretí. Klasicky, text zo života a z pohľadu ženy. 

BONUS

Konecne uz viem ako znie Chop Suey v slovencine :D velmi dobra praca :D

Pači sa mi na komentaroch, že nikto nerieši Kuka, že prišiel s uterakom na podium :D KUKO rulezz :D 

:-D :- D :-D tak na tohle nemám písmenka na klávesnici

Som zemrel teraz tu hned na tomto miste :D genialna live performance, dokonca som ostal prekvapeny, ze to vytahol v tych zaverecnych dvojakoch....supercool.

Cover na System Of A Down - Chop Suey! (začína od 3:05). Komentáre hovoria za všetko.

Dušan Maďar

Dušan Maďar

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... I am whatever you say I am ...

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu